Rozrywka

• 10 lipca 2018
  • wyświetleń: 2625

[ZDJĘCIA] Wakacje z Ochotniczym Hufcem Pracy w Pszczynie

Ochotniczy Hufiec Pracy w Pszczynie w ramach Akcji Lato skierował ciekawą ofertę wakacyjnego wypoczynku dla młodzieży.

Wakacje z OHP - 06.2018 · fot. Ochotniczy Hufiec Pracy w Pszczynie

W pierwszych dniach wakacji odwiedziliśmy bielski park trampolin GoJump gdzie oddawaliśmy się akrobatycznym szaleństwom. Uczestnicy wraz z kadrą mogli choć na chwilę oderwać się od ziemi i poskakać, uwolnić nadmierną energię, poprawić swoją kondycję i spalić zbędne kalorie. Kolejną wakacyjną atrakcją był wyjazd do czechowickiego kina na film "Jurassic World : Upadłe Królestwo", który urzekł nas klimatem i magią wykreowanego świata, a niesamowite efekty specjalne przeniosły w świat dinozaurów.

Zakończeniem Akcji Lato był dwudniowy wyjazd do Wisły. W pierwszym dniu naszej wiślańskiej przygody zdobyliśmy jeden z najbardziej znanych szczytów górskich Beskidu Śląskiego - Czantorię. Na szczyt wjechaliśmy kolejką linową, delektując się pięknem otaczającej przyrody. Na polanie Stokłosica korzystając ze słonecznej pogody ładowaliśmy swoje baterie pozytywną energią, krótki spacer na szczyt Czantorii zachęcił nas do pieszych wędrówek i czerwonym szlakiem wróciliśmy do Ustronia Polany. Wieczorem, przy blasku ogniska spędziliśmy czas na wspólnej zabawie.

W drugim dniu naszego wyjazdu wyruszyliśmy Ciuchcią Martusią na wycieczkę objazdową po Wiśle. Zobaczyliśmy Galerię Adama Małysza, dom naszego wybitnego skoczka, zabytkowy kościół z wieżą z XVI w, wspięliśmy się na Przełęcz Kubalonka, gdzie każdy mógł zobaczyć trasy narciarskie FIS. Wracając do Wisły odbyliśmy krótką przejażdżkę Doliną Łabajową, w trakcie której podziwialiśmy 25-metrowy kolejowy most łukowy, oraz pozostałości po starej skoczni narciarskiej. W trakcie przejażdżki wysłuchaliśmy opowieści o historii Wisły. Na zakończenie naszego pobytu w Wiśle nadszedł najbardziej wyczekiwany moment przez uczestników - wizyta w Parku Wodnym Tropikana, gdzie zabawa na basenach, zjeżdżalniach i relaks w saunach dostarczyły nam wiele radości. W trakcie naszego pobytu korzystaliśmy z gościnności internatu wiślańskiego OSiW i przepysznej kuchni Ośrodka " Relaks".

Ochotniczy Hufiec Pracy

Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "OHP: 12-6 Hufiec Pracy" podaj